Ikke øvelseskjørt på 8 år - slik gikk det for Nina Jeanette (29)

Vi har ledige timer i Lillehammer!

Ikke øvelseskjørt på 8 år - slik gikk det for Nina Jeanette (29)

🔶
💬
Nina Jeanette (29) hadde ikke øvelseskjørt på 8 år da hun møtte opp på første kjøretime.

Hun forteller at hun den gangen øvelseskjørte med manuell gir, men at hun opplevde det vanskelig.

🔸

I høst begynte Nina Jeanette på lappen hos Ways Trafikkskole. Da hadde hun bestemt seg for å satse på automat.

Hvordan gikk det

Det har vært over all forventning å ta kjøretimer. Jeg gruet meg flere dager i forveien før første kjøretime og tenkte at jeg sikkert tar ÈN kjøretime, og det er det. Men jeg gikk fra første kjøretime med følelsen av mestring bak rattet og da var det egentlig gjort.

🔸

Det gjør trafikklærer Nathalia ekstra glad, da dette er store deler av målsetningen til Ways Trafikkskole. Når elevene kommer til oss, er det klart at de skal helt i mål til førerkortet er i hånda, men viss vi kan bidra til at elevene trives bak rattet blir vi ekstra stolte. Det er derfor slagordet vårt er; Oppdag kjøregleden.

🔸

Hvordan er det å kjøre nå som vinteren har kommet her i Lillehammer

Det å kjøre på vinterføre har gått over all forventning. Man får så god opplæring om hvordan å håndtere bilen på forskjellig føre at det har føltes like trygt å kjøre på vinter som på sommer. Så klart krever det å kjøre på vinterføre litt mer av deg som sjåfør, men dette har ikke vært noe problem.

🔸

Hva blir det beste med å ha førerkortet

Det beste med å få førerkortet blir uten tvil frihet. Det å slippe å være avhengig av andre hele tiden blir fantastisk!

Ta kontakt

Messenger

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.