Dere vet hvordan noen ikke liker å kjøre bil?

Vi har ledige timer i Lillehammer!

Dere vet hvordan noen ikke liker å kjøre bil?

Vel, jeg Nathalia hjelper disse personene med å føle seg trygge bak rattet og oppdage kjøregleden!

Mange tenker den beste dagen på jobb for oss trafikklærere er den dagen eleven står med lappen i hånda. Men det er så mye mer enn det.

Det er veien mot målet. Å følge eleven gjennom de opp og nedturene som følger ved å lære nooe, å se hvordan de etterhvert lærer seg å beherske bilen og trafikken. Det finner jeg svært givende. Å se selvtilliten komme frem i lyset, gleden og mestringsfølelsen - DET, det er det, det hele handler om.

Hvor mye lettere er det ikke å lære noe når man har det kjekt underveis, og hvor kjekt er det ikke å ha glede i det du har investert tid og penger i?

Viss noe av dette treffer deg og du mener jeg kan være personen å samarbeide med, så vil jeg gjerne at du tar kontakt!

Ways tar i mot unge, voksne, eldre. Å kjøre bil skal være trygt. Visjonen er null drepte og null hardt skadde. Og det starter med hver enkelt av oss.

Påmelding via bookingkalender eller på sms eller telefon til Nathalia - 94009807

Ta kontakt

Messenger

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.